Ulasan Jualan Cupcakes Di Sekolah Sri Bangsar!

Nina's here! Melaporkan diri sebagai penjaga The Cutebabes Virtual Cupcakes Bakery di Sekolah Sri Bangsar!

Dah hampir seminggu virtual bakery dibuka. Setakat ini, lebih kurang 13 orang pelanggan telah menempah virtual cupcakes yang tidak boleh dimakan (absolutely) tapi dipaparkan di blog pelanggan tersebut!

Respon para pelajar 3 hari lepas amatlah menggalakkan. Sibuk Nina mencari cupcakes yang diminta di koleksi yang Nina ada di komputer. Nasib baik ada Bella yang sudi tolong handlekan customers. Thank you lots!

Bella pun dah banyak tolong Nina dekat Virtual Bakery. Dia siap buat promotion sekali iaitu pelanggan yang ke-10 akan mendapat hadiah special daripada TCB, courtesy of herself! Thanks a lot dear...

Bella pun ada tanya, when are the REAL meeting's going to be held? Nina sendiri pun tak tahu bila nak buat sebenarnya ni. Asal ada meeting jerk, gerenti ada yang tak hadir. Anyway, Bella cakap, dia ada BANYAK idea untuk memajukan lagi The Cutebabes di mata pelajar-pelajar SSB. Kita mesti bangkit demi memperjuangkan kumpulan kita! Right girls?

Apa-apapun, we have several customers yang memang teramatlah berpuas hati sampai mengorder cupcakes berkali-kali! Thanks for their support. We really appreciated it. Ok. Until then. Goodbye..

p/s: Total credits to our loyal customers who continue to order the cupcakes from us. =D

0 comments: