Ninasweet97 vs Sharina97

Hye.. Mimiez here.. I've got a new news here!!
Sesiapa yang daftar dekat SSB mesti kenal budak bermasalah dkt situ kan..
ID die : aku bdk pandai!
Lepas tu, masa saya tengah ronda-ronda dekat kantin.. jumpa lah thread yg bdk ni buat.Tajuk dia, 'Ninasweet97 vs Sharina97'
So.. Kiranya nama 2 Nina yang popular dkt sekolah ni ada, mesti interesting bukan?
Lepas tu saya buka lah thread tu to see what's going on,
then I found this!!
_______________________
aku budak pndai! tulis:

antara due eko manusia yg prasan cntik nih..
maner satu yg

bangang?
gedik?
gile?
otak x gune?
prasan cntik?
bodoh?

tp aq rase...due2 mmg mempunyai bende kat ats ni..
mmg dye!
dan kpada AFIQ
otak adeeeeer gune ler bodoh!
_________________
ish. begitu kurang ajar!!
lepastu ada ke patut die cakap Afiq bodoh.
Yg saye tau, Afiq97 tu boyfriend Nina group saye kan..
Mmg tak patut!!
So, Mimiez dan rakan-rakan yang lain menyeru
"JOM BOIKOT AKU BUDAK PNDAI!"

0 comments: